Ankieta przed umówieniem wizyty w Damian Online

W związku z panującą epidemią COVID-19, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkim Pacjentom, lekarzom oraz personelowi medycznemu, podczas umawiania wizyty przez Damian Online prosimy o wypełnienie ankiety, która ma na celu ocenę ryzyka zakażenia koronawirusem.
Ankieta przed umówieniem wizyty w Damian Online

Szanowni Pacjenci,

Informujemy, że od dnia 21 września każdy Pacjent, który będzie chciał umówić wizytę przez Damian Online będzie proszony o wypełnienie ankiety, mającej na celu ocenę ryzyka zakażenia koronawirusem. Powyższe rozwiązanie wdrożyliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Pacjentów, lekarzy oraz personelu, w związku z panującym stanem epidemii.

W przypadku użycia funkcji „Umów wizytę”, „Umów ponownie”, „Zmień termin” zostanie wyświetlona ankieta składająca się z 2 pytań:

  1. Czy w okresie ostatnich 14 dni przebywał/a Pan/Pani w:
    szpitalu/ hotelu/ internacie/ sanatorium/ w domu opieki/ na spotkaniu okolicznościowym, w którym w trakcie Pana/Pani pobytu odnotowano zakażenia wywołane wirusem SARS-CoV-2 u osób tam przebywających?
  2. Czy obecnie występują u Pana/Pani następujące objawy:
    • gorączka powyżej 37,5°C
    • kaszel (objawy w ostatnich 14 dniach)
    • duszności / trudności w oddychaniu
    • nagła utrata węchu o nagłym początku
    • utrata lub zaburzenie smaku o nagłym początku?

W przypadku twierdzącej odpowiedzi na pierwsze pytanie lub/i jeśli objawy pacjenta wskazują na zakażenie koronawirusem, wskazana będzie wizyta telemedyczna, tym samym w wyszukiwarce zostaną pokazane tylko wizyty telemedyczne.

Pacjent wypełnia ankietę tylko raz podczas trwania sesji logowania. Jeśli Pacjent odpowiedział twierdząco na pytanie pierwsze lub/i jego objawy mogą wskazywać na zakażenie SARS-CoV-2, podczas przechodzenia między funkcjonalnościami Damian Online w trakcie jednej sesji nadal będą się wyświetlały tylko wizyty telemedyczne. W przypadku sytuacji, gdy pacjent już odbył wizytę telemedyczną, a lekarz podczas niej zalecił wizytę stacjonarną wyświetli się komunikat z prośbą o skontakowanie się z Call Center pod numerem 22 566 22 22.

Jeśli pacjent odpowiedział przecząco na pierwsze pytanie i jego objawy nie wskazują na zakażenie koronawirusem będzie możliwość umówienia się również na wizyty stacjonarne.

Podkreślamy, że powyższe działanie zostało wprowadzone w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wszystkich Pacjentów oraz personelu medycznego.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym Call Center pod numerem 22 566 22 22.

Data dodania 14.09.2020
Data ostatniej aktualizacji 21.09.2020