Konsultacje telefoniczne ze specjalistą bez wychodzenia z domu

Wiele konsultacji lekarskich, może odbyć się zdalnie – nie wymaga obecności pacjenta w placówce. Lekarz ma możliwość przeprowadzenia wywiadu przez telefon, wystawienia zwolnienia czy recepty elektronicznie. Dlatego Centrum Medyczne Damiana uruchomiło możliwość telefonicznej konsultacji lekarskiej, co jest niezwykle istotne w czasie zalecanego przez GIS czasu ograniczenia kontaktów z innymi osobami.
telewizyta

Szczegółowe informacje o telemedycynie w Centrum Medycznym Damiana na stronie https://www.damian.pl/telemedycyna/

Co zrobić, gdy potrzebujesz telefonicznej porady lekarskiej?

  1. Jeżeli nie posiadasz abonamentu medycznego lub ubezpieczenia zdrowotnego, skorzystaj ze strony https://sklep.damian.pl/, gdzie możesz zarezerwować termin u specjalisty i dokonać zapłaty za wizytę.
  2. Jeśli posiadasz abonament medyczny, zadzwoń pod numer telefon 22 566 22 22, a następnie wspólnie z pracownikiem Call Center ustal termin konsultacji.

Zapraszamy do kontaktu w godzinach:

  • poniedziałek-piątek 7.00-21.00
  • sobota 7.00-20.00
  • niedziela 8.00-20.00
  1. Godzina zarezerwowanej wizyty jest orientacyjna – lekarz będzie kontaktował się w przedziale godziny od wskazanej wizyty.
  2. Nasz specjalista podejmie próbę połączenia trzy razy. Jeżeli nie odbierzesz trzy razy połączenia poprosimy o kontakt zwrotny pod numerem 22 566 22 24 w celu ponownego umówienia wizyty.

Jak przebiega tele-konsultacja?

  1. Połączenia są nagrywane.
  2. W momencie połączenia od lekarza lub specjalisty, usłyszysz automatyczny komunikat z informacją o połączeniu z Centrum Medycznego Damiana w celu realizacji konsultacji telefonicznej. Następnie lekarz lub specjalista poprosi o podanie podstawowych danych osobowych łącznie z numerem PESEL w celu weryfikacji tożsamości.
  3. W zakres telefonicznej konsultacji lekarskiej wchodzi:
    • porada medyczna,
    • e-recepta,
    • e-zwolnienie,
    • skierowanie w formie elektronicznej na badania diagnostyczne (z wyłączeniem badań radiologicznych) - ze względu na charakter skierowania, badanie musi być wykonane w CMD,

jednak ostatecznie to lekarz decyduje o jej przebiegu na podstawie przeprowadzonego przez telefon wywiadu lekarskiego.

Podczas konsultacji telefonicznej lekarz zrealizuje wszelkie usługi, które są możliwe do wykonania zdalnie. W trakcie wywiadu lekarskiego może się jednak okazać, że niezbędna będzie wizyta stacjonarna, bez której nie będzie możliwe postawienie prawidłowej diagnozy i dobranie leczenia.

  1. Lekarz ma wgląd w wyniki badań wykonanych w Centrum Medycznym Damiana.

Konsultacje telefoniczne w Centrum Medycznym Damiana można zrealizować zarówno u lekarzy, jak i psychologów oraz logopedów.

Zadzwoń 22 566 22 22 lub umów się przez https://sklep.damian.pl/

Data dodania 18.03.2020
Data ostatniej aktualizacji 30.03.2020