E-wizyta dla pacjentów posiadających abonament firmowy CMD

Dla wygody naszych pacjentów posiadających abonament firmowy CMD, uruchomiliśmy e-wizyty. Dzięki e-wizytom oferujemy alternatywne drogi uzyskania porady medycznej z lekarzem internistą i pediatrą: przez telefon i za pomocą czatu.


PROSTO, SZYBKO I WYGODNIE

Dzięki e-wizycie:

  • szybko uzyskasz profesjonalną poradę lekarską,
  • szybko otrzymasz receptę online,
  • szybko skonsultujesz wyniki badań,
  • szybko otrzymasz skierowanie na badania.

E-wizyta to wygodne rozwiązanie, aby zdalnie ocenić stan zdrowia pacjenta, przekazać zalecenia lekarskie oraz skonsultować wyniki badań.

W trakcie e-wizyty (rozmowy lub czatu) lekarz może:

  • udzielić porady,
  • wydać zalecenia,
  • wystawić e-skierowanie z możliwością realizacji w placówkach Centrum Medycznym Damiana,
  • wystawić e-receptę, którą można zrealizować w każdej aptece.

Ponadto, po zakończonej rozmowie, istnieje możliwość wysłania przez lekarza podsumowania wizyty, zaleceń oraz plików z informacjami o odpowiednim przygotowaniu do badań.


JAK KORZYSTAĆ Z E-WIZYTY?

Z e-wizyty pacjent może skorzystać:

  1. telefonicznie: 22 566 22 23
  2. poprzez czat na Portalu Pacjenta

TELEFONICZNA PORADA MEDYCZNA

  1. Przygotuj swój numer karty (możesz go uzyskać w Call Center lub w recepcji Centrum Medycznego Damiana) oraz PESEL
  2. Zadzwoń pod numer 22 566 22 23
  3. Po połączeniu zostaniesz poproszony o identyfikację poprzez podanie numeru karty oraz PESEL (identyfikacja jest konieczna, aby usługa mogła zostać zrealizowana)

W przypadku zbyt długiego czasu oczekiwania na połączenie z lekarzem istnieje możliwość skorzystania z usługi CALL BACK - wówczas lekarz oddzwania do pacjenta.


CZAT Z LEKARZEM

  1. Wejdź na Portal Pacjenta dol.damian.pl
  2. Zaloguj się do pełnej wersji Damian Online - by zalogować się, należy podać numer karty pacjenta oraz indywidualne hasło (dostęp do Damian Online możesz uzyskać w recepcji Centrum medycznego Damiana) 
  3. Po wybraniu zakładki E-WIZYTA należy wypełnić ankietę medyczną W trakcie czatu możliwe jest przesłanie lekarzowi zdjęć lub skanów wyników badań.

W przypadku braku poprawnego logowania istnieje możliwość połączenia z konsultantem infolinii, w celu weryfikacji uprawnień i uzyskania danych do logowania.


KIEDY SKORZYSTAĆ Z E-WIZYTY?

Zarówno w ramach telefonicznej porady medycznej jak i czatu z lekarzem pacjenci mogą skorzystać w przypadku:

  • przeziębienia, gorączki, kaszlu,
  • bólów brzucha, wymiotów,
  • infekcji układu moczowego,
  • wysypki,
  • potrzeby omówienia wyników badań,
  • potrzeby otrzymania porady dotyczącej przyjmowanych leków,
  • profilaktyki zdrowia.

DOSTĘPNOŚĆ E-WIZYTY

  • poniedziałek-piątek: w godz. 7:00–21:00
  • sobota: w godz. 8:00–20:00
  • niedziela: w godz. 16:00–20:00

Regulamin Świadczenia Usług Telemedycznych Centrum Medycznego Damiana