Konsultant ds. Rejestracji Telefonicznej

Centrum Medyczne Damiana zatrudni do Call Center Konsultanta ds. Rejestracji Telefonicznej

(nr ref. KRT/2014/11)

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Obsługa połączeń telefonicznych zgodnie z  obowiązującymi  procedurami oraz standardami obsługi klienta CM Damiana
  • Udzielenia informacji na temat świadczeń medycznych oraz produktu CM Damiana
  • Umawianie i odwoływanie wizyt
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w obsłudze klienta
  • Umiejętności łatwego nawiązywanie i podtrzymywania kontaktów z ludźmi
  • Dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Mile widziani studenci studiów zaocznych

Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:

  • Możliwość pracy w ambitnym, doświadczonym zespole, w innowacyjnej organizacji o wiodącej pozycji rynkowej
  • Pracę w oparciu o umowę zlecenie

Osoby zainteresowane proponowanym stanowiskiem prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV bezpośrednio na adres mailowy: rekrutacja@damian.pl

Zadaj Pytanie

Poniższy formularz kontaktowy nie służy do udzielania porad medycznych.

* pola wymagane

Partnerzy

Centrum Medyczne Medicover Medicover Senior Allianz SIGNAL IDUNA TU INTER Polska S.A. Compensa TUZDROWIE UNIQA Saltus Medinet S.A. Swissmed Centrum Zdrowia Victor

Centrum Medyczne Damiana Warszawa

Szukaj

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Otrzymuj najnowsze informacje o aktualnych promocjach, wpisz swój adres e-mail:

Facebook CMDYouTube

Copyright © Centrum Medyczne Damiana 2018

 
   
Umów wizytę Znajdź lekarza Zadaj pytanie
 
 
Rozpocznij czat
 

W celu uruchomienia czatu prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz zaakceptowanie regulaminu: