Konsultant ds. Rejestracji Telefonicznej

Centrum Medyczne Damiana zatrudni do Call Center Konsultanta ds. Rejestracji Telefonicznej

(nr ref. KRT/2014/11)

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Obsługa połączeń telefonicznych zgodnie z  obowiązującymi  procedurami oraz standardami obsługi klienta CM Damiana
  • Udzielenia informacji na temat świadczeń medycznych oraz produktu CM Damiana
  • Umawianie i odwoływanie wizyt
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Pacjenta

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w obsłudze klienta
  • Umiejętności łatwego nawiązywanie i podtrzymywania kontaktów z ludźmi
  • Dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Mile widziani studenci studiów zaocznych

Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:

  • Możliwość pracy w ambitnym, doświadczonym zespole, w innowacyjnej organizacji o wiodącej pozycji rynkowej
  • Pracę w oparciu o umowę zlecenie

Osoby zainteresowane proponowanym stanowiskiem prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV bezpośrednio na adres mailowy: rekrutacja@damian.pl

CMD

Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o.

ul. Wałbrzyska 46
02-739 Warszawa

tel.: (22) 566 22 22
fax (22) 566 22 00
e-mail: info@damian.pl

Biuro Zarządu
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych promocjach, wpisz swój adres e-mail:

Zadaj Pytanie

Poniższy formularz kontaktowy nie służy do udzielania porad medycznych.

* pola wymagane

Copyright © Centrum Medyczne Damiana 2017

 
   
Umów wizytę Znajdź lekarza Zadaj pytanie