Partnerstwa według UNICEF

Partnerstwa według UNICEF

UNICEF jest organizacją humanitarną i rozwojową, która od ponad 70 lat działa na rzecz dzieci. Misją UNICEF jest zapewnienie zdrowia, edukacji, bezpieczeństwa oraz szczęśliwego dzieciństwa dla każdego dziecka, bez względu na kraj pochodzenia, kolor skóry czy wyznanie.

Organizacja jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy z biznesem. Ściśle współpracuje zarówno z korporacjami, jak również z lokalnymi firmami w celu identyfikacji wspólnych potrzeb, określenia możliwości współpracy, a w końcu opracowywania i realizacji programów pomocy dzieciom.

Współpraca z UNICEF daje przedsiębiorstwom szansę na włączenie się w rozwiązywanie problemów dotyczących dzieci na całym świecie, budując przy tym świadomość polskiego społeczeństwa na temat problemów globalnych. Rodzaj współpracy dopasowany jest do charakteru firmy, aby przyniosła ona jak najlepsze rezultaty dla obu stron. Ważnym elementem powodzenia współpracy są ludzie – pracownicy oraz klienci przedsiębiorstwa. Praca z ludźmi wewnątrz firmy nierzadko stanowi trzon współpracy. Bardzo często wspólne działanie rozpoczyna się od inicjatywy pracowników, osób społecznie zaangażowanych.

Myśląc o zaangażowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w swoje działania, w 2012 roku UNICEF Polska opracował program Firmy z sercem, adresowany właśnie do tej grupy odbiorców. Program pozwala mniejszym podmiotom łączyć założenia biznesowe z elementami społecznej odpowiedzialności.

Na polskim rynku działają globalni partnerzy UNICEF, m.in. Procter and Gamble (marka Pampers), IKEA, Starwood, H&M, a także regionalni, jak np. ICT Poland (marka Foxy) i Claire’s oraz lokalne, prężnie działające firmy, takie jak ITAKA, Nałęczów Zdrój (marka Cisowianka) i Centrum Medyczne Damiana.

Współpraca z UNICEF stanowi dla firmy pole do zaangażowania merytorycznego. Prowadząc kampanię komunikacyjną czy marketingową, partnerzy UNICEF bardzo często wykorzystują zdobytą wiedzę lub angażują ekspertów z różnych dziedzin. Pozwala to na uzupełnienie standardowych działań marketingowych i promocyjnych elementami edukacyjnymi, stanowiącymi wartość dodaną dla klientów i partnerów firmy.

W większości przypadków współpraca UNICEF z partnerami biznesowymi trwa kilka lat. Umożliwia firmom włączenie się w globalne programy pomocowe realizowane na całym świecie. Przede wszystkim pozwala na osiągnięcie wymiernych i trwałych rezultatów np. wyeliminowanie polio w większości krajów na świecie, ograniczenie tężca noworodkowego czy zniesienie praktyki zatrudniania dzieci.

Dzięki współpracy z partnerami charytatywnymi, firmy chcą osiągnąć swoje cele biznesowe. Jest to przede wszystkim wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie zaufania wśród klientów i partnerów biznesowych. Motywację do realizacji takich działań dostarczają także sami klienci. Aż 94% konsumentów w krajach rozwiniętych oczekuje bowiem dostępności produktów, usług i firm (np. sieci handlowych), poprzez które będą mogli wesprzeć cele społeczne. (Źródło: 2011 Cone/Echo Global CR OpportunityStudy)

Zadaj Pytanie

Poniższy formularz kontaktowy nie służy do udzielania porad medycznych.

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych
  • Administrator danych: Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o., Wałbrzyska 46, 00-739 Warszawa
  • Cele przetwarzania: marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]; marketing produktów i usług Medicover Polska ** [w tym profilowanie]
  • Podstawy prawne przetwarzania: Twoja zgoda
  • Prawa związane z przetwarzaniem danych: prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo dostępu do danych osobowych; inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
  • Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Klauzula informacyjna dla Centrum Medycznego Damiana Holding Sp. z o.o.

** Medicover Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, Medicover Forsakrings AB (Publ.) Spółka Akcyjna-Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, Medi Partner Sp. z o.o., Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa, Medvit Sp. z o.o., Puławska 42b, 05-500 Piaseczno, DentaCare Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o., ul. Wałbrzyska 46, 02-739 Warszawa, CareExperts Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, INVIMED-T Sp. z o.o., ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa, Medicover Benefits Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, RehasportClinic Sp. z o.o., ul. Górecka 30, 60-201 Poznań, OK System S.A. ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa.

* pola wymagane

Partnerzy

Centrum Medyczne Medicover Medicover Senior Allianz SIGNAL IDUNA TU INTER Polska S.A. Compensa TUZDROWIE UNIQA Saltus Medisky

Centrum Medyczne Damiana Warszawa

Szukaj

Facebook CMDYouTube

Copyright © Centrum Medyczne Damiana 2018

 
   
Umów wizytę Znajdź lekarza Zadaj pytanie
 
 
Rozpocznij czat

Centrum Medyczne Damiana

Online

W celu uruchomienia czatu prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz zaakceptowanie regulaminu: