Centrum Zdrowia Psychicznego MindHealth oferuje wsparcie psychologiczne dla firm, mające na celu poprawę komunikacji wewnętrznej oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów o różnym podłożu.
Nasze szkolenia dedykowane są pracownikom, działom HR oraz kadrze menedżerskiej, a prowadzone są przez doświadczonych trenerów, coachów oraz psychoterapeutów.
Nasze warsztaty psychologiczne oferują wsparcie w różnych dziedzinach. Szkolenie z postępowania w sytuacjach kryzysowych ma na celu uzyskanie praktycznych wskazówek na temat wsparcia pracowników i interwencji w nagłych sytuacjach kryzysowych. Prowadzimy także warsztaty z zakresu efektywnej komunikacji, mające na celu zdobycie umiejętności odpowiedniego wyrażania swojego stanowiska i kształtowanie asertywności. Oferujemy także szkolenia z rozwiązywania sytuacji konfliktowych w zespole.
Poruszamy zagadnienia takie jak wsparcie zespołu w sytuacji konfliktu, zapobieganie mu, wspieranie integracji zespołu oraz odpowiednia komunikacja. Prowadzimy także szkolenia z zakresu optymalizacji stresu, którego celem jest nauka umiejętnego funkcjonowania w sytuacjach nasilonego stresu. Oferujemy także szkolenia dla pracodawców, chcących nabyć umiejętność lepszego dopasowywania do stanowiska i wspierania pracowników w ich rozwoju.
Nasze gabinety psychologiczne opierają się na systemie NVC – Nonviolent Comunication – porozumieniu bez przemocy – i takie praktyki przekazują podczas swoich szkoleń. Ich istotą jest wzajemny szacunek i zrozumienie, które są kluczem do efektywnej komunikacji międzyludzkiej.
Nasze szkolenia dla pracowników, działów HR oraz kadry menedżerskiej
Postępowanie w sytuacjach kryzysowych w firmie
Celem szkolenia jest uzyskanie praktycznych wskazówek jak wspierać pracowników w sytuacjach trudnych, kryzysowych, wymagających zastosowania natychmiastowej reakcji i pomocy.
Poruszane zagadnienia:
- interwencje w sytuacjach nagłych, tj.: wypadek, śmierć pracownika, żałoba, choroba, zwolnienie;
- zastosowanie autorskiego programu działania w sytuacjach kryzysowych.
Efektywna komunikacja – asertywność
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności prawidłowej komunikacji w miejscu pracy, a tym samym kreowanie lepszej atmosfery pomiędzy pracownikami.
Poruszane zagadnienia:
- radzenie sobie ze złością;
- wyrażanie i reagowanie na krytykę i ocenę;
- wyrażanie próśb i oczekiwań;
- stawianie granic;
- konstruowanie asertywnej informacji zwrotnej.
Sytuacje konfliktowe w zespole
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych i zarządzania konfliktem w zespole.
Poruszane zagadnienia:
- wsparcie zespołu, który obecnie jest w sytuacji kryzysu;
- zapobieganie konfliktom i integrowanie zespołu;
- rozwiązywanie sytuacji konfliktowych;
- komunikowanie się w sytuacji konfliktu.
Optymalizacja stresu
Celem szkolenia jest nauka umiejętnego funkcjonowania w sytuacjach nasilonego stresu oraz skutecznego radzenie sobie z napięciem i presją czasu.
Poruszane zagadnienia:
- poszukiwanie obszarów i sytuacji znacząco wpływających na poziom stresu;
- techniki redukujące stres i napięcie;
- trening autogenny oraz umiejętność relaksowania się;
- istota i geneza stresu;
Porozumienie bez przemocy w biznesie
Celem szkolenia jest trwała poprawa relacji i komunikacji na poziomie organizacyjnym.
Poruszane zagadnienia:
- usprawnienie współpracy pomiędzy działami w organizacji;
- rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów;
- zwiększenie świadomości tego, w jaki sposób budować współpracę, unikać niepotrzebnych konfliktów;
- poprawa atmosfery w miejscu pracy.
Dopasowanie pracownika do stanowiska oraz etapy jego rozwoju w firmie
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności opracowywania narzędzi psychometrycznych pod kątem określonego stanowiska oraz skuteczne wdrażanie i rozwijanie pracowników.
Poruszane zagadnienia:
- narzędzia specjalistyczne;
- zadania Assessment Center, ocena indywidualna i grupowa umiejętności pracownika;
- co przeciwdziała odchodzeniu pracownika z firmy;
- opracowanie narządzi do motywowania i stosowania gratyfikacji w zależności od etapu rozwoju pracownika.
Usługa realizowana jest w całej Polsce.
Kontakt:
Agnieszka Kutra
Kierownik Działu Sprzedaży
agnieszka.kutra@damian.pl
+48 660 567 854
ZADZWOŃ |