Drogi Pacjencie,
Jeśli nie możesz skorzystać z umówionej usługi, bardzo prosimy o jej wcześniejsze odwołanie (sms/mail/Damian Online). Dzięki Tobie, ktoś inny będzie mógł skorzystać z wizyty lekarskiej lub badania.
Jednocześnie informujemy, że odwołanie wizyty nie powoduje równoczesnego zwrotu środków opłaconych z góry za wizytę.
W przypadku korzystania z płatności poprzez link wysłany przez Call Center (kup-konsultacje.damian.pl, 1koszyk), prosimy o przesłanie zgłoszenia do zwrotu na adres reklamacje@damian.pl.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- dane osoby dokonującej opłaty - imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer konta,
- dane umówionego Pacjenta (jeśli usługa była kupowana dla innej osoby),
- informacje jakiej usługi dotyczy zwrot i na kiedy była umówiona.
Centrum Medyczne Damiana zweryfikuje zgłoszenie w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych i poinformuje Pacjenta o zleceniu przelewu. W ciągu kolejnych 14 dni zostanie dokonany zwrot.
Jeśli wizyta została opłacona poprzez sklep medistore.com.pl lub sklep.damian.pl sprzedawcą jest Medicover Sp. z o.o. – bardzo prosimy o zgłoszenie odstąpienia od umowy, zgodnie z regulaminem sklepu.